Mandarinens Simsblogg

Alla inlägg under juli 2014

Av Mandarinen - 9 juli 2014 13:26

Ja, rubriken lyder. DEN NYA BLOGGEN ÄR KLAR!

 

Den här bloggen kommer dock finnas kvar men jag kommer inte skriva fler inlägg här.

Av Mandarinen - 7 juli 2014 14:15

Jag vet att min blogg är ganska tråkig nu, men håll ut bara! Jag har 4 saker kvar att fixa på den nya simsbloggen vilket innebär att bloggen kommer vara helt klar om någon vecka. Men jag kan lova att den är klar i höst! Så, ja, det här var bara en liten upptadering... ses snart! ❤

 

Gå till mitt förra inlägg för att få veta mer om den nya bloggen, där kan du även se en censurerad bild på den nya bloggen!

Tidigare månad - Senare månad

Välkommen!

Hej och välkommen till min blogg. Amanda heter jag som driver den här bloggen, men jag kallas för Mandarinen. Jag bor i Stockholm och är tio år gammal. Mitt största intresse är The Sims, och det är just vad den här bloggen handlar om! Här kommer jag så ofta jag kan skriva om lite blandade saker om The Sims 3 och The Sims 4, bland annat: Nedladdningar, tips, nyheter, fusk, simmar, historier, guider, mitt spel och andra saker som kan vara intressanta. Hoppas du gillar bloggen och lär dig mer om The Sims! :)

Om du vill veta mer om bloggen och mig, kan du gå till min presentation.

 

    

Följ mig på:

 

 

Thesims3.com

Bli gärna vän med mig på thesims3.com där jag heter juliajosephine.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Mandarinen undrar...

Vad gillar du mest för inlägg på min blogg?
 Nedladdningstips
 Simmar
 PGC
 Guider
 Videor
 Roliga saker
 Tips
 Historier

Bra nedladdningar

Besöksstatistik

Information om nedladdningar

Alla nedladdningar som jag tipsar om har jag prövat själv så att det inte kommer med något virus eller liknande. Spelet kan dock bli segt om du har för mycket nedladdat innehåll i ditt spel.

När jag tipsar om saker från store, eller skriver information om något därifrån, kanske jag däremot inte har testat det. Men de flesta saker därifrån har inget virus. Jag har aldrig hört att någon har fått det därifrån.

Exchange är en sida på thesims3.com som man kan ladda ner kläder, mönster, världar och andra saker. Men ladda aldrig ner saker därifrån av skapare som du inte vet så mycket om! Det finns spelare som har fått problem med sitt spel när de har laddat ner därifrån. Om jag lägger upp saker där är de därimot inte farliga för spelet.

Om du laddar ner en sim från den här bloggen eller någon annan simsblogg måste du veta om den simmen har cc i sig. Om simmen har det rekommenderar jag att du laddar ner det cc först innan du laddar ner själva simmen. Annars kan du få problem med ditt spel. Samma sak är det med ett hus, titta om det har cc i sig och ladda i så fall ner det cc först.

CC = Custom Content = Nedladdat Innehåll

Regler på bloggen

Om du ska kommentera eller fråga någonting läs gärna detta innan:

1. Om du skriver en fråga och har problem med ditt spel, skriv ordentligt så att jag förstår. Om jag inte förstår kanske jag tyvärr inte svarar.

2. Om du ska skriva en kommentar ska det helst handla om inlägget.

3. Du får absolut inte vara elak mot mig eller någon annan!

4. (nytt!) Du får skriva reklam om din blogg, men i så fall, skriv det på ett trevligt sätt.

5. Skriv inga löjliga kommentarer eller frågor.

6. Skriv inte samma fråga flera gånger, om jag inte svarar på länge får du ha tålamod!

Senaste inläggen

Kategorier

Gästboken

Arkiv

Tidigare år

Copyright

Allt på den här bloggen ägs av mig om inget annat anges, och jag vill absolut inte att det kopieras och vill inte se det någon annanstans!


Skapa flashcards